Seniorien päiväkahvit  Botaniassa torstaisin klo 11-13
Torstaisin elävää musiikkia kahviossa.
Senioreille tarjolla ilmainen kahvi/tee. Päiväkahville pääsee ilman päivälippua tai  Botania-korttia
Toivomme että päiväkahvit kiinnostaisivat monia. Tällöin niitä
voidaan jatkaa keväälle ja suunnitella lisää  ohjelmaa musiikin rinnalle.
Tervetuloa!
Heinäpurontie 70 80110 Joensuu
www.botania.fi 050-562 9482

**********************************************************

.

SENIORITAPAHTUMA BOMBALLA 31.3.-2.4.2020

Herää kevääseen -tapahtumassa herätään luonnon kanssa tutkimaan omaa elämää. Kevät voi olla aikaa, jolloin elämä säkenöi vahvana, mutta entä jos se nostattaakin surua ja luopumisen kaihoa? Ihminen ei aina elä luonnon kanssa samassa rytmissä vaan kevät voi myös koetella meitä. Olemme ehkä sisäisesti haavoilla, kokeneet suuria menetyksiä, joutuneet luopumaan rakkaastamme, ystävästämme tai terveydestämme. Tai luopuminen on iän vuoksi ajankohtaista monilla elämänalueilla. Osaanko kohdata suuret menetykset mielenrauhan tunnelmassa? Voisinko herätä tähän kevääseen ja iloita elämästäni estotta, tässä ja nyt? Näitä elämän suuria teemoja käsitelläännosallistujien kanssa yhdessä, työpajan menetelmin.

Työpajan ohjaaja Anu Lehtola-Donner.

TIISTAI

16.00 Majoittuminen

17.00 Tutustuminen kahvien ääressä

18.30 Ulkoilua ryhmässä ja tulien äärellä tarinointia ja lämmintä

juotavaa

20.00 Omaa aikaa. Suosittelemme käyntiä Spa Bombassa

KESKIVIIKKO

7.00 – 9.00 Aamiainen

9.00 – 11.00 Luopumisen ja menetyksen tunteet heräävässä keväässä

- työpaja

11.30 – 12.30 Tanssia eri tyylein

13.00 Lounas

14.00 Ohjelmallinen ulkoilu

15.00 Päiväkahvi

15.30 – 17.30 Työpaja jatkuu

19.00 Päivällinen

20.30 Yhdessäoloa musiikin tahtiin

TORSTAI

7.00 – 9.00 Aamiainen

9.00 – 11.00 Hyvinvointia minulle; mehustusta, hierontaa,

verenpaineen mittausta, jalkapohjan lihasten aktivointia

11.00 Loppupiiri

Hinta S-etukortilla 286€ tai 346€/hlö/1hh sis. 2 vrk majoituksen Break Sokos Hotelli Bomballa aamiaisineen, 31.3- 2.4.2020. Ilmoittautuminen 17.3.2020 mennessä. Kurssin toteutuminen edellyttää vähintään 15 osallistujaa.

Varausmaksu 100 €/huone.

Lisätiedot ja varaukset: Break Sokos Hotel Bomban myyntipalvelu, puh. 010 783 0450, sales.karelia@sokoshotels.fi, www.sokoshotels.fi

Puhelun hinta 020-alkuisiin numeroihin: Lankapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.

Lue lisää tapahtumista uumenhyvaolo.fi Facebook Uumen-hyvän olon tapahtumat Instagram @uumen_tapahtumat

Palautekysely Joensuun kaupungin viestinnästä

Tällä ikäihmisille suunnatulla kyselyllä kerätään palautetta Joensuun kaupungin viestinnästä sekä kartoitetaan tarkemmin mistä kanavista ikäihmiset tavoitetaan parhaiten.

Kysely on julkaistu verkossa osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com/S/8DD577E38E93F9B6

Lisäksi kyselyyn voi vastata paperilomakkeella maaseutualueiden palvelupisteillä Enossa, Kiihtelysvaarassa, Tuupovaarassa ja Pyhäselässä, Carelicumin palvelupisteellä osoitteessa ja Yhteisötalo Satamassa.

Kyselystä on lähtenyt mediatiedote, joka on luettavissa kaupungin verkkosivuilla www.joensuu.fi/-/joensuun-keraa-ikaihmisilta-palautetta-kaupungin-viestinnasta.

Vastaathan kyselyyn 6.3. mennessä.

*******************************************'