Hallituksen blogi

HYVÄT SENIORIT JA IKÄÄNTYVÄT KANSSASISARET SEKÄ –VELJET !

JOENSUUN SENIORIT RY TOIMII KAIKKIEN IKÄÄNTYVIEN JA ELÄKELÄISTEN SAAMISEKSI EDELLEEN OSAKSI TOIMIVAA YHTEISKUNTAAMME MONINAISTEN HARRASTUSTEN, KUTEN LIIKUNNAN, KULTTUURIN JA KAIKENPUOLISEN MUUN AKTIIVISEN TOIMINNAN HARRASTAMISEN LISÄÄMISEKSI KESKUUDESSAMME.

KAIKKI IKÄÄNTYVÄT OVAT TERVETULLEITA JOUKKOOMME ERI KERHOJEN JA HARRASTUSRYHMIEN JÄSENIKSI. YHTEISTYÖMME KAIKKIEN NS. EETU- ELÄKELÄISJÄRJESTÖJEN KANSSA MAHDOLLISTAA MYÖS NÄIDEN JÄRJESTÖJEN JÄSENTEN OSALLISTUMISEN KAIKKIIN MEIDÄN TILAISUUKSIIMME.

KAIKKIEN MEIDÄN IKÄÄNTYVIEN TÄRKEIN ASIA ON TIETENKIN HUOLENPITO OMASTA HYVINVOIMMISTAMME ERI TAVOIN. SIKSI TULE MUKAAMME NAUTTIMAAN RENNOSTA YHDESSÄOLOSTA, MONIPUOLISESTA TOIMINNASTAMME - RETKISTÄ, MATKOISTA JA VIRKEÄSTÄ SOSIAALISESTA SEURASTA. VIERIVÄ KIVI EI TUNNETUSTI SAMMALOIDU. SIIS YLÖS, ULOS JA MUKAAN TOIMINTAAN !

TIEDOT TOIMINNASTAMME VOIT LÖYTÄÄ AJANTASAISESTI NÄIDEN NETTISIVUJEMME TAPAHTUMAT-KOHDASTA.

YHTEYSTIEDOT-KOHDASTA LÖYDÄT YHDISTYKSEMME HALLITUKSEN JÄSENTEN YHTEYSTIEDOT. OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ MEIDÄN TOIMIJOIHIMME !

HYVÄÄ KEVÄÄN ODOTUSTA JÄSENISTÖLLEMME!

PERTTI VAINIONPÄÄ, PUHEENJOHTAJA